Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám: č.13 BPi - obrana domova.

0 0
možnosti

Strana Svobodných Občanů vám nic neříká? Pokud jste náhodou zastáncem myšlenky, že EU se může zpět transformovat na zónu volného obchodu, můžete jako alternativu brát ODS nebo Piráty...

1 1
možnosti

No tak to jsme dva, možná se přidá ještě pan Burian a to bude tak všechno. Většina lidí o svobodu nestojí. kolik urážek jsem si tu už užila, za pouhou obhajobu.

0 0
možnosti

Dobře ted ještě která strana to je?

0 0
možnosti

J54a39n 60R39á23ž

3. 10. 2017 18:05

Dobrá otázka!

0 0
možnosti

P78e29t38r 66B49u22r54i19a38n

3. 10. 2017 16:40

Souhlasím, karma.

1 0
možnosti

Je mi líto ale jste v Čechách a tady takovou stranu neznám, teda z těch co kandiduje do parlamentu, ledaže by jste jí založil,pak bych byl Váš první volič;-)

2 2
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1240x
Jsem student vysoké školy. Studuji obor Český jazyk pro média a veřejnou sféru. Ve volném čase píši povídky nebo články na svůj blog na Facebooku. Zúčastnil jsem se soutěže "Mladý moderátor", moderoval jsem několik školních akademií a soutěží na gymnáziu.

Seznam rubrik