Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J53a87r63a 91R64a88n49k

11. 2. 2017 2:20

Tak si klidne dal mlady moderatore tleskejte, zijete tam a zrejme si myslite, ze vite dost. Ja se radeji podivam na zdejsi komiky, kteri by Vam urite vse lepe vysvetlili, treba takovy Bill Maher, John Oliver, Saturday Night live, Sarah Silverman, Amy Schumer, Lewis Black, Jon Stewart, Chris Rock, Steve Martin, Bill Murray, Wanda Styles a stovka dalsich....ti zde budou oblibeni, Vy dostanete vysokou karmuRv

0 1
možnosti

P35a25v76e28l 16H18e58m77e49k

10. 2. 2017 11:56

Jakkoliv s Vámi souhlasím v názorech na Trumpa, z článku jsem se nedozvěděl, proč ho ty "intelektuální elity" vlastně nesnášejí? Asi bych chápal, že někomu může být proti srsti absence politické korektnosti (která se mi z duše protiví) nicméně důvod demonstrací, zapalování aut a pod. mi není jasný. Máte k tomu nějaký rozumný postřeh?

0 0
možnosti

Ony "elity" jsou stoupenci bezbřehého multikulturalismu. Navíc uznávají jenom jeden názor a také pouze svého prezidentského kandidáta. Zcela respektuji člověka s jiným názorem, který umí argumentovat a podává svůj názor slušně a demokraticky. V tomto případě ale dotyční z frustrace dělají demonstrace, při nichž se jako slušní občané své země nechovají. Respektuji ty, kteří demonstrovali slušně, na což v demokratickém státě mají plné právo.

2 0
možnosti

Já Trumpovi tleskám také. Karma.

6 4
možnosti

No, já jsem z toho Vašeho článku poněkud rozpačitá.

Na to, že jste napsal : "Jsem student vysoké školy. Studuji obor Český jazyk pro média a veřejnou sféru...", tak docela bojujete s češtinou a i Váš sloh na mě místy působí dojmem, že jste vzal smetáček a lopatku a posmetal jste po médiích všechny mnohokrát zopakované výroky, hájící pozici Trumpa a že v tom článku není žádná Vaše úvaha.

Což o to, já jsem také velký fanda Doníka už od začátku prezidentské kampaně, ale nejsem tak naivní, abych nevěděla, že to bude mít zatraceně komplikované, aby alespoň některé sliby dotáhnul do úplného konce.

2 2
možnosti

S češtinou nebojuji, pouze jsem se dopustil dvou překlepů, které jsem již opravil. Váš názor na můj sloh respektuji, třebaže s ním nesouhlasím.

2 0
možnosti
Foto

"Už to nebudou Bushovy USA, jež bombardují civilní obyvatelstvo...." To jste psal před tím, co armáda USA- schváleno Trumpem, nachystáno Obamou- zabila v Jemenu 30 civilistů, včetně sestry chlapce omylem zabitého na pokyn Obamy, a hledaného teroristu minula, anebo jste o zásahu nevěděl. Trump hlásá, že svůj vojneský útok nikomu nesdělí a zaútočí nepředvítatelně, což je prvně naivní, jak chce přemístit bez vědomí nikoho tisíce vojáků a podruhé děsivé. Stále trvá na tom, že z napadeného Iráku se měla ukrást ropa. To je kořistnický postoj hodný imperialistické Anglie předminulého století.

1 4
možnosti
Foto

No ony si ty globální elity začaly vytvářet takový moc príma svět, ve kterém je jejich prvotním zájmem, aby se ke státnímu korýtku dostalo co nejvíc jejich přátel a příbuzných, bez ohledu na to, zda něco umí a nebo neumí. Celkem hezky je to popsáno třeba tady v Guardianu:

https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/oct/31/the-podesta-emails-show-who-runs-america-and-how-they-do-it

A když pak přijde neotesaný chasník (a nedělejme si o Trumpově politické sofistikovanosti žádní iluze) a prasátka začne vyhazovat, tak ona samozřejmě kvičí. Žádnou velkou ideologii v tom nehledám...

(jenom doufám, že si z tohoto fiaska ty elity vezmou ponaučení a vzpomenou si zase někdy třeba na střední třídu...)

4 3
možnosti

Já panu Trumpovi také tleskám a fandím. Více takových evropských politiků a Evropa má našlápnuto stát se opět významným hráčem ve světě a dobrým místem pro své občany.

10 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS